Relevant voor uw klant

Datum: donderdag 12 oktober 2017
Tijd: 16.00 uur – 20.30 uur
Locatie: Landgoed Wolfslaar, Wolfslaardreef 100-102 in Breda

Meer dan 80% van alle data verzameld door bedrijven blijft nog onbenut.

In de huidige maatschappij moet u relevant zijn voor uw klant. Daarmee verbeteren de resultaten en klanttevredenheid direct. Hoe vergroot je de relevantie naar je klant? Wat kan data hierin betekenen? Gaat het om big of small data? Hoe haal je klanten digitaal dichtbij? En hoe beperk of voorkom je hiermee churn? Laat u verrassen door inzichten, principes en concrete voorbeelden uit de finance, retail en reiswereld. Anders kijken en anders denken.

Wij gaan u helpen en overtuigen, aan de hand van voorbeelden, dat succes geen toeval is.

Op donderdag 12 oktober 2017 nodigt Inergy u van harte uit voor een Talking Dinner over dit onderwerp. Tijdens het Talking Diner combineren we het nuttige met het aangename. U doet bruikbare kennis en inspiratie op over de aanpak en toepassing van Big Data en Analytics en geniet van een exclusief diner op een exclusieve locatie.

Landgoed Wolfslaar is een bijzondere locatie aan de zuidrand van Breda. Midden in de weelderige, ongerepte natuur vindt u het imposante landhuis. Het koetshuis vormt het culinaire hart van het landgoed. Verfijnde gastronomie en oprecht gastheerschap zijn hier vaste waarden.

Spreker: Martin de Lusenet

Succesvol zijn met data. Dat word je niet vanzelf, dat moet je verdienen! Martin de Lusenet, Marketing technologist & business consultant, zal aan de hand van drie principes, ofwel “swimming lanes”, ingaan op zijn visie op datagedreven werken. Deze principes zijn: randvoorwaarden organiseren (zoals data en tooling), insights creëren en het toepassen van deze insights. Echt datagedreven werken ofwel data leidend laten zijn of op zijn minst nadrukkelijk laten ondersteunen vraagt om diepgaande business change en dit wordt vaak vergeten. Martin lardeert zijn verhaal met praktijkvoorbeelden uit onder andere zijn ING-periode. Ook termen als Bayesiaans bubbelen, Models replacing flow-charts (MORF) en de zin en onzin van dashboarding zullen langskomen.

Spreker: Harco van Uden

Harco van Uden, CEO van ITG companies met merken als ExperienceTravel en Voyage&Culture neemt u mee in zijn wereld en laat zien hoe hij samen met Whooz inzicht heeft gekregen in het marktpotentieel en wat de belangrijkste service motieven zijn om te kiezen voor een reisorganisatie. Bij ITG staat ontzorging en verrijking van reizigers centraal. Whooz geeft als segmentatiespecialist inzicht in de kenmerken, interesses en gedragingen van alle ruim 7,6 miljoen huishoudens in Nederland. In een wereld die versneld verandert, is klantinzicht het kompas dat de weg wijst naar het beste resultaat.

Spreker: Annemieke Rijke

Wat kunnen we leren van Retail? Annemieke Rijke is geboren en getogen in retail. Vrijwel haar hele familie heeft een verleden bij Albert Heijn. Na haar studie aan de Erasmus Universiteit belandde ook zij bij de Zaanse grootgrutter. Daarna bekleedde ze verschillende management- en directiefuncties bij retailers als V&D, AS Watson en DA, voordat ze in 2012 bij Google belandde. “Een eye-opener”, noemt ze haar verblijf van anderhalf jaar als hoofd van de sectie retail bij het internetbedrijf. “Alles wat Google doet, is gebaseerd op data. Ze meten alles. En als ze iets niet kunnen meten, maken ze het meetbaar”, vertelt Rijke, die nu de kost verdient als interim manager in de retailsector. Het toepassen van analytics vraagt om een andere mindset, waarin geen sprake kan zijn van maanden vergende business cases en risicomijdend gedrag. Hypotheses opstellen, de bevindingen snel in de praktijk toetsen en afhankelijk van het testresultaat doorontwikkelen en opschalen of opnieuw beginnen.

Het programma

15.30 uur Ontvangst
16.00 uur Welkom en voorstelronde
16.15 uur Martin de Lusenet
17.00 uur Harco van Uden
17.30 uur Annemieke Rijke
18.15 uur Discussie en diner
20.30 uur Wrap up

 

Wilt u zich aanmelden voor dit event?

Schrijf u hieronder in.






Hoe hebt u van ons event gehoord?

Partner